Kuidas lastega töötav spetsialist saab turvaliselt toetada lapse emotsioone tema kasvukeskkonnas
Koolitus on suunatud:
Lasteasutuste kollektiividele, õpetajatele, abiõpetajatele, lapsehoidjatele, juhtkonnal, tugiisikutele, treeneritele, huviringide juhtidele, lapsevanematele, tugipersonalile, eripedagoogidel, tegevus- ja füsioterapeutidele, psühholoogidele, HEV- koordinaatoritel, logopeedidel, loov-ja mänguterapeutidele, laste heaolu spetsialistidel, sotsiaaltöötajatele ja kõikidel teistele lastega töötavatele spetsialistidele.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on anda ülevaade enamlevinud lapse emotsioonidega seotud murekohtadest lapse kasvukeskkonnas ning kuidas on õpetajal võimalik ennetada keerulisi olukordi lasteaia keskkonnas.
Saada ülevaade – kuidas arenevad lapse aju, emotsioonid ning mälu – millega need seotud on lapse arengust lähtuvalt.
Samuti on eesmärk anda ülevaade, kuidas lasteaia kollektiiv saab kasutada ühtsest metoodikat, et lastel kui ka kollektiivil oleks turvalisem. Tuginedes lapse kogemustele, oskustele ning empaatiale.
Anda ülevaade emotsioonide ning iseloomu omaduste erinevustest, kuidas neid eristada ning lapsest lähtuvalt märgata. Mis on laste käitumishäirete erinevad põhjused ning kuidas rakendada sotsiaalsete oskuste õpet rühmaruumis.
Suunata õpetajaid ning juhtkonda lapsega suhtlema ning kuulama, samuti märkama, ennetama ning kaasama erinevaid spetsialiste, et tagada lapsele tema vajadustest lähtuv sekkumisstrateegia.
Samuti anda teadmisi laste sotsiaal- emotsionaalse keskkonnaga seotud olulistest teooriatest ning uurimustest ning kuidas õpetaja saab olla eeskujuks.
Pakkuda teoreetilist ülevaadet, kuidas on õpetajal võimalik mõjutada lapse emotsioonidega toimetulekut olukorrast lähtuvalt.
Koolituse eesmärk on tagada teadmised, mis on vajalikud turvalise, emotsioone täis lasteaia rühma toimimiseks.
Koolitaja: Tegevusterapeut Britta Marandi
Lisainfo: britta.marandi@nessakeskus.ee
Võimalus tellida asutusesisese koolitusena, hind ja osalejate arv kokkuleppel.