Uudised

Uuendatud sisenemiskord!

05.05.2025

UUS KORRALDUS KESKUSES ALATES MAIKUUST

Hea klient!

Alates maikuust kehtib meie keskuses uuendatud sisenemiskord, mille eesmärk on tagada sujuv teenindus ja parem ülevaade külastustest.

Palume keskusesse saabudes esmalt pöörduda administraatori poole, et:

– teatada saabunud kliendi nimi ja spetsialist, kelle juurde tullakse;

– täpsustada, kas tegemist on era-, REHA-, KOV- või Töötukassa kliendiga;

– anda teenusele allkiri või tasuda kohapeal teenuse eest.

Seejärel palume jätta üleriided ja jalanõud selleks ettenähtud hoiukohta. Spetsialisti teavitab kliendi saabumisest administraator.

Uutel klientidel palume arvestada lisaaega ankeedi täitmiseks enne teenust.

Palume kohale saabuda mitte rohkem kui 15 minutit enne kokkulepitud aega.

Kui kliendil on kaasas oma lapsed, tuleb tagada nende järelevalve iseseisvalt – keskuse töötajad lapsehoiuteenust ei paku.

AJA TÜHISTAMINE:

Kui te ei saa kokkulepitud ajal teenusele tulla, palume tühistada aeg vähemalt 24 tundi varem.

Hilisema tühistamise korral:

– väljastame arve või

– märgime visiidi toimunuks ning järgmisel korral tuleb see kinnitada allkirjaga.

Täname mõistva suhtumise eest ning ootame teid rõõmuga Nessasse!


Saadaval on Nessa keskuse kinkekaardid

booklux

Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame sellel lehel küpsiseid. Lehekülge külastades nõustud küpsistega. Loe küpsistest lähemalt